Jag skäms för att erkänna det...

...men jag läser Blondinbellas blogg. Usch.

Alltså som person verkar hon väldigt mysig och glad, sprallig och så, henne som person kan jag väl egentligen inte klaga på (det kan man nog omöjligt göra om man råkat göra misstaget att titta i Kissies, ett misstag jag begått...tyvärr) men språket!

 

Hon skriver i regel ganska trevliga inlägg, absolut. MEN hon är en av de hemska "dem-missbrukarna"...uäääh! Stavfel händer så klart, men rena slarvfel och grammatiska fel bör kanske inte förekomma i något som refereras till en av sveriges största bloggar?

 

Speciellt inte detta vidriga "dem är..." fenomen!


Mår illa!

Bella, no offense men du får gärna bättra dig på den fronten så skulle din blogg bli lite mer läsvänlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0