Det här med känslor...

...detta hör egentligen inte hemma här men;

 

...igår träffade jag en person. En person jag betraktar som kompis, på vilken nivå vet jag inte - men "vanlig" kanske...kompis mot bekant?

 

Anyway.

Plötsligt kom jag på mig själv med att tänka och känna att jag bara ville krama om personen...och när jag mådde dåligt på kvällen så önskade jag att personen var hos mig så jag slapp vara ensam. Det har hon varit många gånger - men mest när jag mått dåligt fysiskt.

 

Personen är inte att betrakta som snygg, oerhört söt och rar - men inte snygg enligt "idealet".

 

Jag hoppas det bara var något tillfälligt skrutt pga känslostorm.
För jag tror och hoppas att jag definitivt inte har några känslor för henne...det vore läskigt. Men jag blir glad av att träffa henne, blir glad av att få sms av henne även om det bara är typ "ok" på en fråga...skumt


Och ja, det är en hon. Och nej, jag är inte lebb. Det har dock känts så här tidigare ett par gånger...och det har nästan gått över varje gång.

 

Fast jag vet inte vad som skulle hända om det "kom ut" och jag tror definitivt inte att jag VILL veta det heller...jag hoppas som sagt att det är högst tillfälligt.


 

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0